Koska meillä on joulu

Me Stadin ja lasten kanssa hiukan innostuttiin jo laittamaan joulukoristeita. Eilen istuttiin kynttilän valossa joululaulujen soidessa, glögimukit kädessä ja paketoitiin lahjoja. Täydellinen hetki






Kommentit